Публикувано на

Стил ала Бриджит Бардо, цвят Blоndе Nude и розово русо в лято 2016

Визии за косата в лятото на 2016-та показаха пред български фризьори Людовик Женийо и Давид Корнелюп. Двамата са в творческия екип на един от най-силните брандове в грижата за коса – EUGENE PERMA – компания от сърцето на Франция, която в последните 100 години създава модни тенденции в стайлинга и грижата за косата. Двамата топ коафьори участват на изложенията за мода и красота в Париж и Ню Йорк, като през септември им предстои и Mondial Coiffure Beauté 2016 – едно от най-авторитетните събития в света на фризьорството с участието на най-големите школи в бранша.13606897_1027625233974276_9081450344160067687_n
Във Варна Людовик и Давид са по покана на българския екип на Еugene Perma. Линията, която тази година брандът успя да наложи като безапелационен хит, е Blonde Nude.
„Звездите приеха тази линия, в която липсват онези категорични цветове като сребърно или златно русо. Медните отблясъци също отстъпиха място и днес клиентките ни избират чистите бежови тонове“, коментира Людовик Женийо.
„Аз харесвам много стила в косата ала Бриджит Бардо. Много вятър в косата, слънце и една непринудена виталност. Това винаги ще бъде модерно и е много подходящо за лятото край брега. Но нека дамите не мислят, че бохемският стил в косата е лесно постижим, най-важното за постигането му е косата да е здрава“, споделя Давид Корнелюп.13612327_10154357787240798_8558285586081506347_n
На семинара „Summer Look Ete 2016“ във Варна те демонстрираха нови техники на боядисване, като не пропуснаха употребата на цветовете в нови екстравагантни визии. Двамата топ коафьори преобразиха две от момичетата, модели на форума, в розово русо и в сиво русо. „В Париж двата нюанса са изключително модерни и почти от година правим това. Клиентите ни го желаят. Разбира се основната задача на всеки професионален стилист е да прецени една прическа в хармонията с персоналното излъчване и ако розово русо не е подходящият цвят, насоката е към нюанс и стил, които ще завършат истинското Аз на клиентката“, категорични са и двамата. За класиката във фризьорството са единодушни, че това винаги ще бъде подстрижката каре във всичките й варианти.

За грижата през лятото френските стилисти напомнят, че слънцето и морската вода, в едновременна комбинация, изморяват косата и затова препоръчват ползването на балсам без отмиване преди плаж, както и грижа с продукти, в чиито формули са използвани органични съставки.EPCN RecetteLegendShgVinBrillance

ЕUGENE PERMA лансира преди началото на лятото богата гама от продукти, сертифицирани като био и разработени на основата на легендарни френски природни рецепти от 1918 г. Един от топ продуктите в колекцията е шампоанът за блясък с френски винегрет, обогатен с органичен екстракт от лавандула. Във формулата му е включена и малина – растение с уникална питателна сила за косата, което я прави силна и жива. Балсам с мед за лесно разресване и серум за сияйна красота с диворастящи билки са другите продукти, предпочитани от Людовик Женийо и Давид Корнелюп в грижа за косата. Всички продукти от природната серия на марката са без парабени и сулфати. “Колекцията “NATURE by Cycle Vital” е изключително силна с формулите, които са използвани на основата на природните тайни.13612193_10154357787485798_2012932278570937727_n

“Това, което отличава ЕUGENE PERMA е възможността продуктите да се смесват и да се постига комбинация за всяка отделна коса според нуждите, които има. Това качество е богатство за клиентите на марката и добавена стойност за фризьорите, защото имат свободата и възможността да разгърнат потенциала си като творци и професионалисти. Свободата за креативност и сплотеността на едно голямо професионално семейство са в духа на ЕUGENE PERMA”, казва Людовик Женийо.
На въпроса каква да е косата – дълга или къса – и Людовик, и Давид безусловно казват: „Няма значение. Косата ще е такава, каквото я пожелае клиентът, защото той сам носи модата в личното си усещане и е в състояние да я наложи, ако притежава харизмата. Но… Модерна е стилизираната коса. Без стайлинг косата изглежда тъжна“.
След участието си в специалното събитие “Summer Look Ete 2016” на 6 юли в галерия “Графит” във Варна, днес Людовик и Давид споделят опита си с фризьори на Eugene Perma в технически семинар, организиран в Професионален фризьорски център – Варна.13600181_10154357787535798_1648793812500909674_n
* Людовик Женийо започва професионалното си развитие във фризьорството на 14- годишна възраст, а на 20 години отваря собствен салон. Днес той е артистичен директор на френския бранд „Еugene Perma“. Изсветляването е неговата страст и по време на семинара във Варна демонстрира различни техники за постигане на светли нюанси в нови, чисто бежови цветове във визията “Blonde Nude“. Розово русо и сиво русо са другите линии, с които преобрази своите модели. Людовик е сред топ колористите, като неговата слабост към цветовете е призната от колегите му в бранша не само в Франция. В началото на 2016 г. създава свой стил под логото „Ludo Color Designer“.
* Давид Корнелюп е в художествения екип на Еugene Perma от 2012 г. Посвещава работата си на 100-годишния бюти бранд, привлечен от френския дух на иновативните продукти и впечатлен от мисията на партньорската програма да подпомага фризьорите на марката в реализирането на собствените им идеи. На 30 години той получава приза „Най-добър коафьор на Франция“, като отличието му е връчено от тогавашния френски президент Жак Ширак. През годините на своята кариера Дейвид работи по редица интересни проекти във висшата мода и в партньорство с дизайнери за прет-а-порте ревюта, с различни модни къщи, както и за френската телевизия.13659148_613090158857656_5437226732253312575_n